dinsdag 8 mei 2018

ATC Swap - Mixed Up

Hallo allemaal
Voor de ATC challenge van Noor! Design van mei is het thema deze keer om iets met mixed media te maken.  Om jullie te inspireren heb ik deze ATC kaartjes gemaakt:
 

In dit blogbericht wil ik jullie laten zien hoe ik deze ATC's gemaakt heb. Eerst heb ik met een pasje en verf het papier een kleurtje gegeven.


Hierna heb ik met Color Burst nog wat kleur accenten gemaakt.


Color Burst is een pigmentpoeder. Door dit poeder nat te sprayen krijg je een verrassend effect. Hierna ben ik met verf en stempelinkt aan de gang gegaan. k heb hiervoor het Noor Scrap stencil pijlen ( art.nr. 6002/0825) gebruikt.

Hierbij plak ik de pijlen die ik niet nodig heb altijd even af.

En ik heb de Mixd Up mask visnet (art. nr. 6002/0848) gebruikt.



De pijlen heb ik met verf gemaakt. Omdat ik de afdruk van het visnet wat vager wilde houden, heb ik dit met een sponsje en stempelinkt aangebracht. Daarna heb ik op mijn papier nog wat stempelafdrukken gemaakt en er wat cirkeltjes op getekend..


Dit papier heb ik versneden tot kleine ATC kaartjes Om de kleuren beter uit te laten komen, heb ik de ATC's gemat op zwart papier. Ook heb ik er nog tandwielen en tekststrookjes bij geplakt. Deze tandwielen zijn gemaakt met de Noor Mixd Up stans steampunk (art. nr. 6002/0990).


Mixed media biedt een enorm breed scala aan mogelijkheden. Het is heerlijk om op deze manier bezig te zijn. Mocht je dit nog niet ontdekt hebben, probeer het eens.


Door op het plaatje te klikken kom je bij de ATC Challenge van deze maand.

Groeten 
Hanny

0 reacties:

Een reactie posten