dinsdag 10 april 2018

Zo lief

Hallo allemaal,

Het is weer mijn beurt om jullie te inspireren vandaag. Met een layout  zoals jullie van me gewend zijn.  


Hier heb ik het papier heel gehouden en ben ik begonnen met een stencil van Noor! met Dutch Doobadoo structuurpasta. 

6003/0033 Vintage Flourishes 2 Vlinders

Ik heb het vel aan de randen met een stempel versierd. Daar heb ik Distress Oxide Mermaid Lagoon voor gebruikt.


Stencil kit Heart uitgestanst en bewerkt met EJK03 Encrusted Jewel Blue Kit Royal Blue Embossing Tinsel.


Vlinders bewerkt met Embossing power Gold Tinsel en Ultra thick Sugar Cool embossing poeder van Blonde Moments.


Verder zit er rechtsonder de vlinder 6003/0033 op met de blaadjes 6003/0035.


De vlinderrandstans6002/0322 gestanst met een stukje papier dat overbleef.


MixD Up stencil 6002/00979 hoort er natuurlijk ook bij. Hier verwerkt achter de bloemen.

6003/0079 Vintage Flourishes Label gestikt

Ik hoop dat jullie het weer gezellig vonden om hier langs te komen. Hopelijk heb je weer wat inspiratie gevonden om lekker aan de slag te gaan!

Lieve groetjes, Annette

1 opmerking: