dinsdag 9 januari 2018

Facebook Live - Fold Card

Hallo allemaal,

De live uitzending van donderdag 4 januari zit er weer op. Vanavond hebben we samen weer een leuk kaartmodelletje gemaakt. Bedankt allemaal voor het gezellig kijken en meedoen. Het filmpje kun je hier terugkijken;

Afbeeldingsresultaat voor uitzending gemist


Het boodschappenlijstje is als volgt:

Cardstock 27 x 13.5 cm
Noor! Designpapier 1; 9.5 breed x 13 cm hoog
Noor! Designpapier 2; 2 maal 6.5 x 12.5 cm hoog (hetzelfde design)

4 x randstans van Noor! Design
1 x blauwe mal van Noor! Design en een plaatje
Verder wat leuke Noor stansjes om je kaartje aan te kleden. Plaatje.
Basismateriaal vouwbord/vouwbeen niet vergeten!

Hieronder volgt een tekening van het kaartmodelletje.


Ik heb voor mijn kaartje de papierset Condoleance 6011/0542 gebruikt. Dit papier is niet alleen geschikt voor condoleance kaartjes, maar kan ook prima voor bijvoorbeeld een verjaardagskaartje. 

Ik heb 2 verschillende randmallen op mijn kaartje gebruikt. 6002/0986 Vintage Border Cirkels en 6002/0912 Blauw Rand.

                      


Als blauwe mal heb ik 6002/0639 Blauw Ovaal sierlijk gebruikt.


Het plaatje dat ik in de blauwe mal heb verwerkt komt uit de set 6013/0346 Knipvellen Afternoon tea.


De Crafty cocktail labels 004/0013 en de 6003/0073 Vintage Flourishes Vlieger  en de 6003/0079 Vintage Flourishes Label gestikt maken een mooi geheel aan de linkerkant van de kaart.



Met het leuke Scr@p hart 6002/0991 laat ik een leuke techniek zien in het filmpje.

  

Als laatste heb ik nog gekozen voor een takje en blaadje om het kaartje helemaal af te maken. Daarvoor heb ik gebruikt:

6003/0081 Vintage Flourishes Beukenbladeren
6003/0083 Vintage Flourishes Varen


Allemaal bedankt weer voor het kijken en meedoen. Het was weer erg gezellig! Natuurlijk hopen we jullie mooie creaties weer terug te zien in de Noor! Design Facebook groep.

Creatieve groetjes,

0 reacties:

Een reactie posten