donderdag 12 oktober 2017

Mirror, Mirror on the Wall

Hallo allemaal,

Zitten we nog in de griezelsfeer, dames! Ikke wel. Nooit gedacht dat ik Halloween kaarten zo leuk zou vinden om te maken. Ik ben zelf opgegroeid met St. Maarten en geef niet heel veel om Halloween. Maar voor de jongere jeugd is dit natuurlijk een heel leuk thema. Ik heb weer gekozen voor een Halloween kaart, gewoon omdat het nog kan! Is deze niet om te griezelen!

Voor de basiskaart snijd ik zwart karton van 12x16 cm.  Ik snij mixed Media papier uit van 11.5x15.5 cm en bewerk de Mixed up stencil 6002/0833 met structuurpasta. Als dit droog is bewerk ik de achtergrond met veel water en doe er bruine en oranje inkt overheen. Laat dit over je papier vloeien. Dit doe ik drogen met de heattool. De randen beïnkt ik rondom met de blendertool. 

6011/0533 Paper bloc Halloween

Ik heb een beetje glittermist over de kaart gesprayd. Met een kwast zet ik bruine inkt met water aan en laat wat beekjes inkt lopen. Dan distress ik de randen en plak gaasverband over de achtergrond. Ik plak alles op de kaart en zorg met inkt en water voor schaduw. Dit doe ik ook over het gaasverband.  De vleermuizen heb ik uitgeknipt uit de Halloween Designpapier 6011/0533 en bewerkt met zwarte glitter embossingpoeder. 


De spiegel van de Little Princess collectie 6002/0342 oud gemaakt met witte inkt. De binnenspiegel is zilver karton. Ik heb met een schuurblokje krassen op het karton gemaakt. 

6002/0342 Little Princess Kapspiegel en make-up

Met een scherpe punt maak ik dikkere krassen,zodat het lijkt dat het glas gebroken is. Met spinnenrag eroverheen, krijg je een oude spiegel met een spookachtig effect.


Maak een bloementoef met de Autumn Leaves 6002/0580. ik heb deze zwart gemaakt, omdat ik het effect spookachtig wil houden. Met wat spinnenrag eroverheen lijkt het oud en stoffig.

6002/0580 Autumn herfst bladeren

De tekst vond ik leuk passen bij deze kaart en maakt het geheel af. Hoop je te inspireren met deze kaart. Een fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes 
Monique

0 reacties:

Een reactie posten