zaterdag 14 oktober 2017

Life is a Journey

Hallo allemaal.
Soms heb je van die foto's gemaakt, die het gewoon verdienen om groot afgedrukt te worden. Dat gevoel had ik ook met deze foto. Vandaar deze grote foto op de Lay Out. Dit is een pagina uit een album waarbij alle lay outs gemaakt zijn op hetzelfde blauwe cardstock. Door alle pagina's in het album op hetzelfde cardstock te maken, krijg je een mooie eenheid in je album als je meerdere collecties papier gebruikt. Als ik mijn vakantie-albums doorblader, vind ik het altijd leuk als er ook data en plaatsen bij de foto's staan. Op deze pagina staan niet de datum en plaats waar deze foto genomen is. Dit heb ik namelijk al op een pagina gedaan die voor deze Lay Out in mijn album zit.


De bloemenstempels op deze LO heb ik met spray inkt een kleur gegeven.

6011/0381 stansblok Cool Dudes

Ik kleur graag met spray inkt omdat je dan heel gemakkelijk in een zelfde kleurnuance donkere en lichte tinten kunt maken.


De stans Beautiful van de  Scr@p collectie heb ik met de spray inkt iets gekleurd. Ik heb niet het hele woord gekleurd omdat ik dit te bont vond worden. Voor deze bloemen (6004/0009 mal + stempel Bloemen 2st) heb ik eerst het papier gesprayed en daarna de stempels gezet.

6002/0914 Stans kit Beautiful
De 2 kaartjes die boven de foto uitsteken komen uit het papier/stansblok Cool dudes (6011/0381).


 Uit de restjes papier die ik een kleur gegeven heb, heb ik nog 2 labels (6004/0013 Crafty Cocktail Labels) gestanst en deze onder de foto uit laten komen.

   
Verder heb ik nog een stans van een takje gebruikt op deze Lay out (Noor! branch leaves 6002/0940). Ik vind het altijd leuk om teksten op een Lay out te gebruiken. De stempel met de tekst "Life is a journey" is een  Clear stempel uit de set Dierenprinten ( 6410/0435). Deze stempel heb ik gezet op een clip (Vintage Flourishes Clips 6003/0071). Hierbij heb ik de clip als een tekstwolkje gebruikt.

  
Het gebruiken van zo'n grote foto doe ik niet vaak, maar het effect vind ik wel erg mooi. Moet ik maar eens vaker gaan doen.

Groeten Hanny

1 opmerking: