donderdag 7 september 2017

Let it Snow

Goedemorgen allemaal,

Daar ben ik dan eindelijk ook weer eens. We hebben heerlijk genoten van onze vakantie, ik had wel een tas met hobbyspullen meegenomen, maar ik heb totaal niks gedaan. Thuis gekomen lagen er weer een paar mooie design team pakketten op me te wachten. Tussen alle wassen door heb ik maar snel een kaartje met de nieuwe spulletjes gemaakt.


De shape art mal "Ornament" heb ik eerst uitgesneden uit kraft karton, vervolgens uit wit karton en daarna uit het prachtige nieuwe design papier "Let it Snow" van Noor! Design. Aan de linkerkant  heb ik de mooie randmal Sterren van Noor! Design gedaan, hierop heb ik een paar donker grijze plakparels geplakt.

6011/0394 Paper bloc Let It Snow

Linksboven heb ik de nieuwe vintage flourishes "Label gestikt" 2 x gestanst, hierop 2 strikjes van touw gemaakt en achter het design papier geschoven. Aan de rechterkant heb ik de Cirkle Stars gedaan, ook hierop weer plakparels. Het plaatje komt uit de serie Vintage knipvellen "Holiday Greetings" van Noor! Design. Deze heb ik gemat op de mooie Winter Wishes Doily.

6002/0536 Winter Wishes Doily

Rechtsboven op het plaatje heb ik de wanten van Noor! Design uit kraft karton gestanst, het randje heb ik bewerkt met FunFlock. Ook heb ik hierop een klein strikje van scrappersfloss gedaan. Linksboven heb ik een ster geplakt, dit is een Dutch cardboard art van Dutch Doobadoo. Links onder het bloementoefje heb ik een paar verschillende takjes van Noor! Design gebruikt, hierop dennenappels, wat natuurlijk materiaal en een paar roosjes verwerkt.

6002/2042 Noor! Design Winter Wishes Circle Stars

Met een cirkelpons heb ik uit kraft karton een rondje geponst, hierop heb ik met Versamark de tekst Let it Snow gestempeld, daarna heb ik witte embossing poeder erop gedaan en deze verhit met een heattool. Al het kraftkleurige heb ik weer bewerkt met witte Gesso van Dutch Doobadoo. Een stukje kant en een strik van Organza mogen natuurlijk niet ontbreken op de kaart. Ook heb ik hier en daar nog een paar sneeuwbolletjes opgeplakt.

Ik hoop dat ik jullie met mijn creatie weer een beetje heb kunnen inspireren. Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

1 opmerking: