woensdag 2 augustus 2017

Tag Hello

Hallo allemaal,

Ik heb eens lekker zitten kliederen met allerlei mediums en daarmee deze mixed media tag gemaakt.


Ik ben nog niet zo erg thuis in mixed media projecten. Ik heb hierin dan ook nog veel te leren. Toch vind ik zelf het resultaat wel al heel erg leuk.


Allereerst heb ik zelf een tag gemaakt uit wit papier. Deze heb ik ingesmeerd met gesso en dooroverheem bladzijde uit een boek geplakt met weer een laagje gesso. 


Dit goed laten drogen en daarna de uitstekende papiertjes weggeknipt.


Daarna heb ik met brusho verschillende kleuren poeder op mijn tag gestrooid en goed nagemaakt zodat de kleuren mooi in elkaar overlopen.  De structuurpasta die ik gebruikt heb voor de steentjes heb ik o kleur gemaakt met brusho.

 

De toffe bloemen en blaadjes heb ik gestanst met stansen van Noor! Design en op kleur gemaakt met Memento inkt.  Als laatste heb ik het woordje Hello gemaakt met de nieuwe stempel en stansset typewriterkeys.



Leuk dat je een kijkje bent komen nemen op mijn blog. Fijne dag.

Creatieve groetjes,



Dais🌸

0 reacties:

Een reactie posten