donderdag 24 augustus 2017

Mixed Media

Hallo Allemaal,

Weer eens lekker gekliederd met heel veel verschillende materialen. Mijn Nichtje is jarig geweest en helemaal gek van Dolfijnen. 


Natuurlijk krijgt ze dan een zelfgemaakte kaart met de Dolfijn van de Under The Sea Collectie 6002/0655!

6002/0655 Under the Sea Zeehond, Dolfijn, Kwal

Hiervoor heb ik de Scrap Stensil Bubbles 6002/0831 gebruikt.
Deze keer de gelatos weer eens gebruikt en de achtergrond ermee bewerkt. 


Met Structuurpasta de Mixed Media Papier bewerkt en laten drogen.


Ik heb verschillende kleuren Gelatos over het papier gekleurd en uitgewreven met de vinger.

6002/0831 Scr@p stencil - Bubbels

De Dolfijn heb ik uitgestanst uit grijs papier. De geëmboste delen met wit beïnkt


De randen bewerkt met crackle paint en inkt. Met een fijne zwarte en witte pen een oog opgetekend.  Je krijgt een supergaaf effect door versamark op je dolfijn te drukken en transparante embossingpoeder te strooien. Dit heb ik verhit met de heattool. Door de dolfijn te buigen, maak ik een Crackle effect. 


Het zeewier 6002/0654 komt ook van de Under The Sea Collectie! Verder heb ik houten ornamenten erbij gebruikt en met frantage bewerkt. Alle materialen heb ik geschikt en geplakt. Langs de materialen Frantage gestrooid en laten smelten. Voor schaduweffecten gebruik ik verdunde bister met een kwast langs de materialen. 

6002/0654 Under the Sea Koraal

Eventueel met water weer verdunnen, zodat het vervaagt. Ik heb ook Glimmermist op delen van het papier gesprayd en zwarte druppels inkt over de kaart heen gespat.  De randen zijn bewerkt met Crackle Paint en laten drogen. Daarna met de verdunde bister en een kwast rondom de kaart bewerkt. Ik heb de Dolfijn op de kaart geplakt en de kaart verder afgemaakt met accenten en een leuke tekst. Hoop jullie weer te inspireren met deze stoere Onder Water Kaart!

Nog een hele fijne dag vandaag en tot de volgende keer.

Liefs Monique

2 opmerkingen: