maandag 28 augustus 2017

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Deze keer ben ik met wat oudere mallen aan de slag gegaan. Het zijn toch allemaal geweldige mallen om te gebruiken. En zoals jullie zien zit ook mijn favoriet er op verwerkt.


Het magnolia afdrukje heb ik op mijn favoriete stans verwerkt. Deze stans heb ik uit wit cardstock gestanst. Het is de blauwe stans sierlijk 6002/0639.


Aan de linkerkant van de kaart heb ik nog de vlinder cirkel 6002/0322 stans verwerkt. Daarop wat softboard puzzelstukjes van doobadoo en de nodige bloemen.



Aan de andere kant van de kaart heb ik bovenaan nog de doily 6002/0478 verwerkt. Met nog wat kant, andere versiersels en een tekst van 1 van de eerste stempel sets die  uitkwam heb ik het geheel versierd.

Groetjes en tot de volgende keer.



1 opmerking: