dinsdag 31 januari 2017

Lovely Winter


Hallo allemaal,

sneeuw hoort echt in deze tijd van het jaar, dus bij deze nog even een echt winters kaartje.


De basis heb ik gemaakt van craft en het metalic bruine karton van joy! dit geeft een mooie glans.


Het  plaatje heb ik geplakt op de mooie ornament stans (6002/0699). Ik heb er blauw cardstock achter geplakt. De bloemetjes heb ik bewerkt met eiscristal, dit breng je aan op de plaatsen waar je eerst wat tacky glue heb gesmeerd.

6002/0699 Blauw ornament met bloemen

Deze lijm droogt transparant op en zorgt ervoor dat je na het drogen alleen het eiscristal ziet zitten.


Aan de boven en zijkanten heb ik de mooie bijpassende randstans (6002/0698) gebruikt.

6002/0698 Blauw Border met bloemen

Versierd met wat pareltjes.


Op de dennenboompjes (6002/2056)  heb ik liquid applique gesmeerd en dit verhit met de heattool, zo ontstaat er een 3D sneeuw effect. 

6002/2056 Noor! Design Happy Holidays Kerstbomen   6002/2029 Happy Holidays Merry Happy Reindeers

Het hertje (6002/2029) heb ik in de sneeuw gezet, dit heb ik met foambal clay gedaan.


Op de hulsttakken (6003/0060)  heb ik liquid applique gesmeerd en dit verhit met de heattool, zo ontstaat er een 3D sneeuw effect.

6003/0060 Noor! Design Vintage Flourish Hulstbladeren

Hoplijk heb ik jullie weer kunnen inspireren, groetjes

2 opmerkingen:

  1. Had deze al in het echt gezien, maar fantastisch om nog een keer terug te zien. Groetjes en ik zie je denk ik zaterdag in Harderwijk?! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen