maandag 30 januari 2017

Everyday Life


Dag scrappers,

Vandaag wil ik jullie graag deze layout laten zien van een 2-jarige Noor in bad. Deze supertoffe foto's zijn natuurlijk gemaakt door mijn vriendinnetje Corina en ze zijn te leuk om ze niet te scrappen.
Het formaat van de layout is 30,5 x 30,5 cm.


De kaartjes van deze layout komen uit de Project Life Core Kit Midnight.
En natuurlijk heb ik alles opgeleukt met heel veel Noortjes. We hebben zoveel leuke artikelen in onze Noor! Design collectie die prima te gebruiken zijn bij het scrappen.

 

Deze twee leuke mallen kun je nu ook nog winnen in onze Noor! Design Scrapbooking Facebook groep. Klik op onderstaande foto om lid te worden en kans te maken:


Rondom zowel de foto's als mijn PL kaartjes vind ik het leuk om te doodelen met een multiliner of een witte sharpie pen. 


De teksten heb ik gemaakt met mijn We R Memory Keepers typewriter. Ik heb toch echt geen spijt van deze aankoop. Hij staat ook zo leuk in onze woonkamer ter decoratie!



Dat leuke kusmondje dat ik over de hele layout verwerkt heb komt uit een Noor! Design stempel uit de collectie Sending Love. 


Het font van "High Five" is een alfabet stans van Crafters Companion. Als je letters stanst uit zwart papier vallen ze lekker op. Ook in de filmstrip heb ik nog een leuke tekst gestempeld.


Enne die bubbles... dat is een nieuw Dutch Paper Art vel met bubbels dat volgende maand in de winkels zal liggen. Briljant toch bij badfoto's?

Binnenkort nog meer layouts die ik jullie wil laten zien.
Iedereen voor nu een fijne avond gewenst!

   


1 opmerking: