maandag 28 november 2016

You did it!

Hallo allemaal,

Een rijbewijs halen is altijd leuk! En als je dan ook nog voor die jongen een leuke kaart mag maken is helemaal leuk. En wat is er dan mooier dat Noor!Design een prachtig stans/design papier bloc heeft
met als thema "Cool Dudes" 6011/0381. Allemaal bij elkaar passende papiertjes en voorgestanste plaatjes.


Als basis heb ik 2 lagen papier schuin op elkaar geplakt. Daarop de gears 6002/0357 die ik gestanst heb uit kraft.

6011/0381 stansblok Cool Dudes

En tussen de gears een plaatje uit het blok. Een bingokaartje met de tekst "yeah". En wat past er dan weer geweldig bij?  Het kleine rondje "you did it" eveneens uit het blok ! 


De zwarte autootjes zijn met een vintage flourish 6003/0074gestanst.  Het enige wat ik als afwerking erbij heb gebruikt is een touwtje. Dat vond ik voor een jongen genoeg versiering.

6003/0074  Vintage Flourishes Fiat en VW

Ik vond het weer super leuk om voor jullie een voorbeeld te maken en graag tot gauw.

4 opmerkingen:

  1. Leuk deze rijbewijskaart en dat blok is inderdaad super! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Ook heel fijn dat je je rijbewijs gehaald heb, dat is altijd handig. Ik gaf mijn rijschool een cadeaubon en chocolaatjes maar deze kaart is ook super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het handelssignaal van Carlos hielp me $ 2.500 te verdienen met $ 200 na 7 dagen handelen in binaire opties met bitcoin, je bent inderdaad een inspiratie voor de wereld. Carlos neemt contact met hem op via whatsapp: (+12166263236) of e-mail: carlose78910@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. #Word lid van ons winstgevende bedrijf zonder je druk te maken over je werk, het is een eenvoudig handelssysteem om het plan van je keuze te krijgen en een minimum van $ 2000 te verdienen met slechts een klein bedrag aan investeringen, je kunt binnen een maand tot $ 40.000 tot $ 200.000 verdienen, afhankelijk van je investeringsplan kunt u zo snel mogelijk contact opnemen met supporter via whatsapp:+447883246472
    E-mail: tdameritrade077@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen