maandag 1 augustus 2016

In the Picture

Hallo allemaal,

Wat komen er toch elke x weer leuk mallen uit. Ik weet nooit goed welke ik eerst of laatst zal gebruiken. Dit keer heb ik gekozen voor de mooie swirl mal en de vintage flourishes foto mal


Het is eigenlijk een hele rustige kaart maar zo komt de mal mooi in zicht. Als basis heb ik een aqua blauw stuk cardstock gebruikt met daarop een stuk designpapier van het paper bloc "under the sea" 6011/0307.

6002/0540 Blauw Frame

De mooie blauwe frame mal, 6002/0540 heb ik schuin achter het afdrukje geschoven. En op de hoek ervan wat bloemen met een strik en een bedel.


In de andere hoek heb ik de Vintage Flourish stans van het foto toestel gebruikt. Hier heb ik wit cardstock achter geplakt. 

6003/0067 Vintage Flourishes Polaroid camera met filmstrip hart

Dit kan je heel makkelijk op maat krijgen door het deel waar de stans uit is gekomen te bewaren en dit als tekenmal te bruiken voor het witte cardstock. Dat knip je dan uit en past het mooi achter de camera.

Ik vond het weer leuk om te maken en graag weer tot gauw !


1 opmerking:

  1. Wat mooi Janet, het hele plaatje is dan misschien wel rustig maar super. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen