donderdag 11 augustus 2016

Autumn

Dag dames,

De herfst is weer aangetreden in ons land.... tenminste daar lijkt het op!
Kwam dat in mijn geval effe goed uit, want ik had veel zin om met de nieuwe Noortjes voor de herfst aan de slag te gaan. Vanaf volgende week liggen deze nieuwe malletjes weer in de winkel.

 

En er komt natuurlijk ook mooi designpapier bij:


En dit is mijn kaartje geworden. Ik ben lekker helemaal los gegaan met alle nieuwe maar ook bestaande herfstmalletjes. De paddestoelenrand blijft toch ook wel mijn favorietje  hoor! 


De basis is gemaakt met een drieluikmal van Dutch Doobadoo. Het designpapier komt dus uit de nieuwe Noor! Design collectie. 


Centraal op de kaart heb ik een blauwe mal gebruikt en daarin een herfsttekst gestempeld. Rondom de cirkel heb ik allerlei malletjes uit de nieuwe One of a Kind set verwerkt. 


En zien jullie deze toffe boom? Ook die komt uit de One of a Kind mallenset. Je kunt hem "kaal" gebruiken zoals op dit herfstkaartje. Maar in de set zitten ook bladeren om hem helemaal aan te kleden voor andere seizoenen. Hoe leuk is dat! 


En ook een dikke vette kruisspin mag natuurlijk niet ontbreken bij een herfstkaartje. 

Het was weer een feestje om dit kaartje te mogen maken. Ik vrees dat er nog meer herfstkaartjes gaan volgen van mijn hand.... ;-)

   


2 opmerkingen:

  1. Prachtige herfstkaart, ook heel mooi model voor gekozen.
    Mooi hoor die herfstmallen.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. An absolut gorgeous card here. Very very beautiful and fabulous work.

    BeantwoordenVerwijderen