dinsdag 10 mei 2016

Vintage Romance

Hallo allemaal, 

zoals jullie weten ben ik gek op vintage en wat passen die nieuwe mallen daar toch ontzettend goed bij!
                                     


De basis van de kaart heb ik gemaakt met roze en wit cardstock en het designpapier. De randjes heb ik be-inkt met distress inkt vintage photo.

6002/0315 Blauw Border Bloemenrand

Langs de randen heb ik de mooie nieuwe bloemenrand (6002/0315) geplakt. deze mal heb ik ook nog in het wit uitgestanst en daarvan de bloemetjes uitgeknipt en op de roze basis stans geplakt.


In het midden zit de mooie nieuwe ornament stans (6002/0537). Deze heb ik uitgestanst uit wit metalic glanzend papier voor extra effect.


Aan de binnenkant van de kaart heb ik een doosje gemaakt en opgeplakt en daar waxinelichtjes in gedaan. In het doosje zit een kijkvenster, daarvoor heb ik de accolade stans (6002/0535) gebruikt.


Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren.

6002/0535 Blauw Vierkant accolades

groetjes

1 opmerking: