maandag 23 mei 2016

Little pink Box

Hallo allemaal,

Wat blijft stempelen toch een leuke bezigheid. En wat is er dan leuker dan ook nog allerlei stempels door elkaar te gebruiken zoals de "cherry blossom" en de "butterflies" 6410/0066. Met een stempeltechniek waarbij ik veel water gebruik heb ik dit doosje gemaakt.


Het doosje is 8 x 8 cm. En aan alle kanten heb ik gestempeld design papier geplakt. Dit heb ik gemaakt door aquarel papier door distress inkt te halen.

6410/0066 Silhouettes Butterflies

Die inkt heb ik op een sheet gedrukt en daar water op gesprayd. Door daar dan het aquarel papier doorheen te halen krijg je dus dit effect.


Ik heb op alle kanten diverse stempels gezet. Dit heb ik ook nog eens gedaan met
allerlei soorten inkt en embossingpoeders. De clearstamps "grunge"6410/0093 heb ik her en der
op alle kanten gestempeld met een blauwe kleur inkt. 

6410/0093 Stempelset Grunge

De clearstamps van de vlinders 6410/0066 zitten overal gestempeld met Memento.


Ook de clearstempels van de filmstrip 6410/0077 heb ik stukjes van gebruikt. Die van het script van de "sending messages" 6410/0066 komt er dunnetjes doorheen.

6410/0077 Stempel Filmstrip

Dit heb ik gestempeld met distress inkt, Dit is op waterbasis en geeft dus nooit een mooie
scherpe afdruk. 


En ja,  mij kennende moeten er ook wat bloemen op. Die zitten op het deksel, samen met een vlinder.
 een vintage flourish 6003/0023 die ik gestanst heb uit papier wat ik ook met water en distress inkt heb gekleurd.

6003/0023 Vintage Flourishes Vlinder

Zo heb je dus een leuk doosje waar je wat heerlijke bonbons of zo in cadeau kan geven.

0 reacties:

Een reactie posten