maandag 25 april 2016

In my Garden

Hallo allemaal,

Het is weer de dag dat ik wat plaatsen mag. Oww haha..dat rijmt ook nog. Dit keer heb ik iets met het raam  6002/0509 gemaakt.


Het raam heb ik uitgestanst uit kraft net als de vensters. Deze heb ik op een kaart geplakt die verhoogd op de grotere kaart is geplakt. Uit de kleinere kaart heb ik een opening gesneden waar het raam weer op past. In die opening heb ik een plaatje geplakt net alsof je binnen in een huis kijkt. Op het raam heb ik twee hartjes van de doobadoo Paper Art geplakt.

6002/0509 Blauw Ramen
.
En in de plantenbak heb ik wat bloemetjes geplakt. Ter versiering heb ik nog de klimop 6002/0456 erop geplakt. In de klimop zitten nog de vogeltjes die ik met een Vintage Flourish heb gemaakt. Het designpapier komt nog van mijn voorraadje paperblokjes met de steentjes.


Hier nog even de zijkant van de kaart. Hier kun je zien dat ik de kleinere kaart met foam verhoogd heb opgeplakt.

6002/0456 Autumn klimop

Dat was het weer voor vandaag. Ik wens jullie een hele fijne dag en tot volgende week!

1 opmerking:

  1. Ah wat een leuk idee dat plaatje achter het raam. En die klimop blijft een favoriet van mij..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen