zaterdag 27 februari 2016

Have fun at the Sea

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie die te gekke nieuwe Under the sea collectie laten zien. Dit is echt weer een favoriet van mij geworden en we worden toch onwijs vrolijk van die kaartjes ! Hopelijk is het snel mooi weer om ook daadwerkelijk weer naar het strand te kunnen gaan.


Hier zien jullie dus het kaartje wat ik ermee heb gemaakt. Ik vind het zelf ook ontzettend leuk geworden. Bij dit kaartje heb ik gekozen voor die gave nieuwe blauwe mal frame van Noor de 6002/0535 en deze is echt heel erg mooi,


 Ook zit er een speciale mal bij om hem te kunnen matten zoals ik hier gedaan heb. Het plaatje dat ik gebruikt heb komt uit de Noor paper & pictures 6011/0057.


Hier zien jullie dus nog even het blokje van de paper & pictures er zitten hier echt onwijs veel leuke plaatjes in waar je echt heel veel leuke kaarten mee kan maken. En is die blauwe mal niet onwijs gaaf !! Echt een aanrader om weer in je collectie te hebben.


Hier wil ik jullie de nieuwe wegwijzer 6002/0495 laten zien en zoals ik in me vorige blogpost al heb verteld is dit nu al mijn favoriet! Ook heb ik het zeewier gebruikt wat noor heeft uitgebracht de 6002/0496 en dit is ook weer zo'n hele mooie mal en ook zitten er luchtbelletjes bij zoals jullie kunnen zien heb ik die er ook bij gebruikt.


De wegwijzer kan je leuk zo gebruiken of met een tekst erin zoals ik heb gedaan met stickertjes, maar je kan natuurlijk ook heel leuk de Noor stempels hiervoor gebruiken bv leuk met inkt of embossing poeder.


Ik wilde jullie ook laten zien hoe goed dus die nieuwe Noortjes met de oude Noortjes samengaan zoals met de golven randstans 6002/0330 deze heb ik bewerkt met blauwe distress ink en ik heb er 2 van uitgestanst om het een wat leuker effect te geven. Verder heb ik de kaart ook nog even afgwerkt met een stuurwiel en boei 6002/0418 deze komen ook uit de oude collectie van seashore.


Hopelijk zijn jullie net zo verliefd geworden als ik op de nieuwe Noor design collectie van maart en ik ben benieuwd naar al jullie "zee" kaartjes.

Liefs,

1 opmerking:

  1. Oh dit is ok wel een beetje mijn favoriete serie. Prachtig kaartje maakte jij ermee.
    Groeten Joke

    BeantwoordenVerwijderen