vrijdag 29 januari 2016

Van Harte Beterschap


Hallo allemaal,

Ik ben helemaal weg van het leuke Noor! Design With love papierblok. Lekkere, warme vintage kleuren. Ik hou dr van!

Vandaag heb ik een choco-mok gemaakt met de leuke mok mal van Dutch Doobadoo 470.713.589.  Ik heb met deze mal een opkikker-mok gemaakt. In deze tijd van het jaar kunnen sommige mensen dit wel gebruiken.

 

Nu paste de kleur groen van het zakje soep niet bij de kleur groen  van het papier. Ik kan dat dan toch niet uitstaan, hebben jullie dat ook wel eens?

6002/0379 Blauw Cirkel + hoek

Als oplossing heb ik daarvoor de ronde stans 6002/037 uitgestanst en als label om het zakje soep gevouwen en heel mijn projectje is weer in balans. Jute strikje en bloemetjes erop om het af te maken.


Onder het afdrukje heb ik de mooie ovale stans (6002/0258) gebruikt. Ik vind dit zo’n hele mooie fijne stans.

 

En in het hoekje, heel subtiel, de bloempotten met bloemetjes van de set spring 6002/0503. Er zit zoveel verschillende mallen op deze set dat er eigenlijk voor iedere kaart wel wat bruikbaars opzit.

6002/0503 One of a Kind Tuinset

 De mal met ‘Beterschap’ en de pleister 6002/0412 past hier natuurlijk helemaal bij.
zo ook het ‘opkikker’ stempeltje van de set met ronde tekststempels 6410/0005.

6410/0005 Stempelset Buttons Rond

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie allemaal een fijne dag en tot de volgende keer.
Lieve groet,
Elvira

4 opmerkingen:

  1. Wow, hij is prachtig! Ik vind je oplossing met dat zakje echt briljant!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige beterschapskaart!
    Leuk die mok!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gemaakt Elvira !!
    Super gaaf idee is dit,dankjewel.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen