zaterdag 2 januari 2016

Noor! Design Online Scrap Challenge

Scrappen... ook al een hobby die ik leuk vind. Ik ben besmet met het scrapvirus door Corina. Zij vond het nodig worden dat al die leuke foto's van de kleine Noor gescrapt gingen worden.

Onmisbaar bij het scrappen is eigenlijk een Selphy printer. Als je het afdrukken van foto's buiten huis gaat rekenen heb je deze investering er zo uit. Ik heb hem gewoon gekocht bij bol.com. Vandaag besteld is morgen al in huis. Je zet je foto's gewoon op een USB stick en je kunt ieder gewenst formaat kiezen voor het uitprinten van je foto's. 


Wil jij woensdag 06 januari meedoen met onze Noor! Design Online Scrap Challenge om je op weg te helpen je eerst layout te maken?
Zorg dan dat lid bent van onze Noor! Design Scrapbooking Facebook groep:



Zorg daarnaast dat je deze spullen die avond klaar hebt liggen:

Wit cardstock (30,5 x 30,5 cm)
Noor! Design Designpapier 15 x 30 cm
Noor! Design randstans
Noor! Design hoekstans
1 foto 10 x 15 cm
1 foto 6,5 x 5 cm
Teksten passend bij je layout (handgeschreven of getypt op de computer)

Wil je er later een dubbele pagina van maken? (Heb ik ook gedaan) Zorg dan voor meer foto's in eenzelfde serie, bij elkaar passend.


Lijkt me gezellig als jullie allemaal mee gaan doen! 

 


1 opmerking:

  1. wat leuk dat jullie steeds weer wat nieuws organiseren.....
    ik probeer weer mee te doen die avond!
    groetjes ayten

    BeantwoordenVerwijderen