maandag 11 januari 2016

Just for You

Hallo allemaal,

En dan is het weer maandag, wat gaat het allemaal snel. Zo heb je weekend en zo is het weer voorbij. Maar ik kan in elk geval weer terug kijken op een leuk en productief weekend wat betreft mijn creatieve hobby`s.

Een kaartje die ik gemaakt heb tijdens dit weekend is deze.


Hierbij heb ik mijn favoriete kleurtjes gebruikt, zoals bruin blauw en roze. Eerst heb ik een Kraft kaart voorzien van de randjes die ik gemaakt heb met de randstans Notebook : 6002/0259
Daar heb ik een lichtblauw kleurtje cardstock op geplakt die net iets kleiner is. 

6002/0259 Blauw Notebook

Daar weer designpapier op die ook weer net iets kleiner van formaat is als de lichtblauwe. Vervolgens nog een stukje ribbel karton en een strook blauw cardstock een beetje schuin op de kaart geplakt en een afbeelding erop.


Achter de afbeelding heb ik de ronde blauwe stans-cirkel met bloem  6002/0460 verwerkt. en links onder zit een stukje stans die ik gemaakt heb met een van de eerste randjes die we uitbrachten. 

6002/0460 Blauw Cirkel met Bloem         6002/0133 Blauw Border Franse lelie

Dat is de blauwe border Franse lelie- 6002/0133. Natuurlijk zit er ook weer een bloementoefje op en daar heb ik de takjes van de  "one of a kind"set bij gebruikt 6002/0503.


Met nog een paar stukjes soft board van Doobadoo vond ik het druk genoeg.

6002/0503 One of a Kind Tuinset

Ik ga snel weer verder met mijn andere werkzaamheden zoals het huishouden en dan ook nog even naar de supermarkt waar ik een paar uurtjes in de week werk. Dus ik zeg maar weer. Een fijne dag verder en tot snel,


1 opmerking: