zaterdag 28 november 2015

It's tea Time


Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie 1 van de nieuwste paper & pictures blok laten zien namelijk girly girls 6001/0068. Dit blokje is zeker 1 van mijn favorieten geworden en zullen jullie nog wel vaker bij me langs zien komen, Deze heb ik gebruikt in combinatie met de shape art mal van Dutch doobadoo.


Hier zien jullie dus dat er allemaal verschillende meiden afbeeldingen in staan die dus al zijn ingekleurd.


 Dit is dus ideaal voor als je geen zin hebt om een stempelafdrukje in te kleuren en er zitten allemaal verschillende thema's in.


Hier zien jullie dus dat ik ook gebruik heb gemaakt van het Noor papier 6011/0077 die natuurlijk heel goed bij dit thema past. Ook mag die onwijs gave vieuwmaster 6002/0451 niet ontbreken. Ook deze heb ik al inmiddels heel erg vaak gebruikt en hij blijft zooo leuk!


Hier zien jullie dus ook dat leuke paper bloc van Noor genaamd afternoon tea met allemaal leuke roze en paars tinten en met leuke thee teksten erop.


Als laatste wil ik jullie mijn bloemen toef nog even laten zien want mijn opbergbak met bloemen puilt inmiddels uit en ook joy heeft onwijs leuke roosjes uitgebracht zoals jullie dus kunnen zien hier op de kaart. Ook heb ik deze bloementoef verder afgewerkt met de Noorstans 6003/0020 en een nieuwe mal namelijk de Noor 6003/0061 die dus onwijs gaaf is met die leuke swirls.


Ik vond het onwijs leuk om dus met dat nieuwe blokje van Noor girly girls aan de slag te gaan en ben natuurlijk ook benieuwd naar wat jullie er allemaal mee gaan maken! 

Lieve groetjes, 


3 opmerkingen:

  1. Leuk, leuk, leuk!!!
    Het is een super gezellig theepotje geworden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerdje, heel lief!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen