zondag 18 oktober 2015

Winter Wishes

Hallo, daar ben ik weer.

Vandaag maar eens een winterse kaart van mijn hand. Heerlijk toch, als die sterretjes en ijskristallen.


Ik had nog wat  gestanste hertjes over van een workshop en dacht die ga ik zelf maar eens verwerken op een kaart. En zo gezegd zo gedaan. Ik heb als basis de boekvorm gebruikt. En daarop diverse lagen die steeds kleiner worden. En als laatste ben ik het geheel gaan versieren. 


Aan de rechterkant heb ik de hertjes verwerkt tussen wat raffia en rode bolletjes. Ook de sterren rand stans zit tussen 1 van de pagina`s


En aan de linkerkant de bomen. En tussen twee bladzijdes heb ik nog de kerst swirl verwerkt. Ook zie je hier nog een deel van de halve cirkelstans met sterretjes.  Alle sterretjes heb ik voorzien van wat Modge Podge 3d en eiskristallen


De kerst bomen heb ik ook tussen wat pagina`s uit laten kijken.


En een tekstje in bijpassen blauw heb ik bovenaan de kaart geplakt.


Hier nog even een sterretje van dichtbij.

6003/0051 Vintage Flourishes Swirl Sneeuwvlok

En dat was mijn winterse boekkaart. Op naar mijn volgende winterse of kerst kaart.

Groetjes,


3 opmerkingen:

  1. WOW!!! This is gorgeous and perfect gift for anyone!!! Love frosted snowflakes. :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend werkstuk!
    Prachtige kleuren en details.
    Liefs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen