maandag 26 oktober 2015

This is what pretty looks like

Hoi allemaal,

Sinds vorige week liggen de nieuwe Noortjes weer in de winkels en ik ben er alweer mee aan de slag gegaan. Zie je het leuke plaatje achter de blauwe mal? Deze komt uit een nieuw Paper & Pictures blokje. Dit keer heb ik gekozen voor een andere stijl, namelijk met allemaal hippe plaatjes van meisjes.


De blokjes hebben formaat 10 x 10 cm en daardoor passen de plaatjes perfect achter verschillende blauwe mallen. 


Ook nieuw deze maand is het leuke takje wat je achter de bloemen ziet. De bloemen zijn een stans uit de collectie Summer Lovin. Plak er een paar op elkaar. Op het hart van de bloem heb ik stipjes gemaakt met een witte Molotow marker.



De blauwe mal heb ik gestanst uit zwart cardstock en gemat op designpapier uit het Noor! Design blok Rustic Wood. Plak achter je mal nog wat ribbelkarton en wondgaas voor een leuk effect.


De tekst op deze kaart komt weer uit het Noor! Design blok Rustic Wood. Ik heb hier zelf een banner van gesneden.


Ik hoop dat ik jullie weer heb moge inspireren met dit kaartje. Tot de volgende kaart maar weer! 


 

4 opmerkingen:

  1. Ooh, leuk dit blokje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Echt weer een heel andere stijl, leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is just soo beautiful and really well made. I love how it ended out with a bit of everything here and it just looks fabulous.

    BeantwoordenVerwijderen