vrijdag 9 oktober 2015

Retro Cars


Hallo allemaal,

Het blijf toch een lastig verhaal, die mannenkaarten. Toch ben ik hier mee aan de slag gegaan.
Het zijn simpele stempelkaarten waar ik de leuke retro cars clear stempels bij gebruikt heb.


Eerst heb ik een achtergrond gemaakt waarbij ik met copic markers op een acryl blokje heb gekleurd. Dit vervolgens met activator besprayd en daarmee op glanskarton gestempeld. Dit ik heb twee keer gedaan met bruin en lichtbruine copic`s. Op het ontstane vierkantje heb ik met StaZon een retro car gestempeld.


Ook heb ik design papier gemaakt door een basiskaart met twee rijen cars te bestempelen. Het geheel heb ik op diverse kleuren bruine cardstock gemat


En zo ook deze kaart. Hier heb ik kleine vierkantje blokjes gebruikt voor het stempelen.
En een andere retro car.


Ook deze weer op diverse lagen en kleuren cardstock gemat. Zo heb ik twee simpele mannenkaarten gemaakt. Ik hoop dat je weer iets met dit ideetje kunt. Je kan dit natuurlijk in diverse kleuren maken, maar ik vond bij de retro cars een bruine tint wel leuk.

Helaas word de stempel niet meer geproduceerd omdat we ook eens wat nieuws willen brengen. Maar als je even googled kom je vast nog wel een winkel tegen die hem verkoopt. Dus deze stempel is al een beetje een Collectors Item ;)

Dan wens ik je weer een fijne dag verder en tot gauw,



1 opmerking: