donderdag 20 augustus 2015

In case of doubt....

Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie weer graag een serie ATC kaartjes laten zien die ik gemaakt heb met de Noor! Design Fashion collectie. Ik heb de pumps uit kraft papier gestanst en deze bewerkt met distress inkt. 


De tekst komt uit deze stempelset met allemaal leuke teksten:


En natuurlijk horen bij dit thema ook lekker veel strasssteentjes! ;-)


Het papier met dierenprint wat ik gebruikt heb is van Joy!Crafts en zit in pakjes met 8 vel A4 in deze toffe kleurtjes: 


Deze ATC kaartjes zijn tevens mijn bijdrage voor de nieuwe Noor! Design ATC swap voor de maand augustus. Het thema wordt deze maand:


Doen jullie allemaal weer gezellig mee?  Klik op bovenstaand plaatje als je meer wilt lezen hoe je mee kunt doen. Tot de volgende keer allemaal weer! 


 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking:

  1. Leuk al die schoentjes op een rij!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen