dinsdag 4 augustus 2015

Friends are a Gift

Hallo allemaal, 
Leuk dat je weer een kijkje komt nemen. Vandaag heb ik met heel veel cirkels gespeeld. En met deze cirkels heb ik een kaart gemaakt. Even wat anders dan vierkant zoals je gewend bent.


Ik ben begonnen met de grootste maat cirkel van cardstock te maken. Eerst heb ik cardstock van 15 x 30 cm dubbel gevouwen en daarna de cirkelmal iets over de rand gelegd zodat het bovenaan dicht blijft en je dus een dubbele cirkel hebt.

6011/0077 Paperbloc Afternoon Tea

Hier op heb ik een iets kleinere cirkel geplakt van design papier uit het prachtige "afternoon tea" paperbloc. Daarna weer een iets kleinere cirkel in het roze, daarna een witte, weer een paarse
nog weer een roze en als laatste de afbeelding. Deze cirkels zijn heel gemakkelijk te maken met een Shape Art.


Het geheel heb ik versierd met b.v. deze vlinder. Die heb ik uit paars cardstock gestanst en
op zijn lijfje een roosje geplakt.


Onderaan heb ik een banner met een tekst verwerkt. En rechts nog wat bloemen met wat takjes ertussen gemaakt met stansjes die  bij het rozenboogje geleverd worden. En ook aan deze kant nog een vlinder.


En voor de inkleur liefhebbers nog even het afdrukje dichterbij. Ik heb haar ingekleurd met L`Aquarelle van Sennenlier.

6002/0386 Sending Messages Banners (2stuks)            6410/0338 Sending Messages Banner tekst

Dan heb ik naar mijn idee de kaart in zijn geheel aan jullie uitgelegd. En dan rest mij niks anders meer dan je een fijne dag verder te wensen,

Liefs, 


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


5 opmerkingen: