donderdag 4 juni 2015

Silhouettes

Hallo allemaal,

Vandaag kom ik een redelijk eenvoudige stempelkaart laten zien. Hoe ik dat gedeaan heb zal ik je vertellen,


Allereerst heb ik met Collister ( inktkorreltjes) een achtergrond gemaakt. Daarop heb ik met de script stempel zo hier en daar wat afdrukjes gemaakt met distress inkt. Ik heb distress inkt gekozen omdat de afdruk dan niet zo scherp word.

6410/0334 Silhouettes Grass 1

Op dit geheel heb ik de silhouette gras stempels gezet met Versamark inkt. Hierop heb ik een donkergroene embossingpoeder gestrooid en vervolgens met de heattool verhit.


Als laatste heb ik de tekst stempel "dream" gezet. Ook dit heb ik met versamark inkt gedaan en dit keer met een gouden embossingpoeder bewerkt.

6410/0312 Stempelset I am SORRY   6410/0024 Sending Messages Old Letter

Dit alles heb ik op een donkergroene basis kaart van 15 x 15 cm geplakt. Die heb ik eerst nog voorzien van een lichtergroene kaart van 14,5 x 14,5 cm. Daarop dan de stempelkaart van 14 x 14 cm. 

En zo is deze kaart dus ontstaan. En ik zeg maar weer, graag tot een volgende keer.

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

2 opmerkingen:

  1. Hoi Janet,
    wat een prachtige kaart! Mooi duidelijk je uitleg.
    Leuk om je in het echt te ontmoeten!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen