dinsdag 16 juni 2015

Noor! Vriendinnendag - Janet Blaauw


Halloootjes,

Het is aftellen naar de vriendinnendag! Hebben jullie er zin in? De voorbereidingen zijn allang begonnen en ik zal jullie even een ideetje hierover geven wat er zoal aan vooraf gaat.

Eerst het plannen van de datum zodat er zoveel mogelijk Noor! meiden en hulp Noor!meiden kunnen. Dan de bekendmaking in het magazine en het broeden van ideeen kan beginnen en bij sommigen is er al wat uitgebroed. Dit is wat wij voor jullie uitgebroed hebben. Jullie mogen bij mij en Monique Haarhuis (DT lid Doobadoo) Een tweetal atc schudkaartjes gaan maken die in een mapje komen die we gaan vouwen uit 1 vel printerpapier.  


Eerst is het proberen, proberen  en nogmaals proberen van het vouwen van het mapje totdat het goed genoeg is om jullie als voorbeeld te geven.


Dan het atc kaartje zelf bedenken, Graag wilden we de leuke ronde stempels gaan gebruiken en met schudmateriaal gaan werken. dus zo uitgewerkt.  Het mapje van alleen printerpapier is wat kaal dus hebben we er nog een omslag bij bedacht. En met het prachtige designpapier "Spring " is dat zo verbeterd.

6011/0401 Paper bloc A5 Spring

Na dit alles te hebben uitgewerkt,  uitgemeten en geteld hoeveel we van alles nodig zijn kan het bestellen gaan beginnen. 


Een paar dagen later komt de postbode met de pakketten. Altijd weer leuk die pakketjes.


en ja,  bijna alle spullen zijn aanwezig voor het maken van de pakketjes.mMaar eerst nog even de boel snijden verdelen en tellen.


Ook heb ik er nog even wat patronen erbij gemaakt en wat typewriter letters gestempeld.

6410/0078 Alphabet Typewriter keys

Dus zoals je ziet komt er nog van alles bij kijken. En het ergste vind ik zelf altijd, heb ik wel genoeg?? Moet ik dit of dat nog extra meenemen? Zou het te doen zijn binnen de bepaalde tijd enz enz. Maar ik weet zeker, mocht het niet af komen, gezellig word het vast !

Tot dan!



5 opmerkingen:

  1. Superleuk ik kan niet wachten tot zaterdag (maar ja het zal wel moeten hihi)
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super kijk uit naar zaterdag, lekker dagje hobbyen, gezellig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke workshop. Heb er super veel zin in. Tot zaterdag

    BeantwoordenVerwijderen