vrijdag 24 april 2015

Wedding

Jaa er kan ook gescrapt worden met Noor artikelen! Op onze Noor DT dag hebben we van Corina de basis geleerd voor een layout en ik ben begonnen met een mini album gemaakt van enveloppen met daarin trouwfoto;s van onze dochter en schoonzoon. Wat is dit leuk om te doen zeg.. wel wennen omdat het ook nog een klein is maar o zo leuk! Dus er komt zeker een vervolg wat mij betreft.

Ik zal proberen alle Noor artikelen te noemen  en neer  te schrijven maar wow das wel een hele klus.


 Op de voorkant het stel samen in de ovalen blauwe mal. Natuurlijk kon hier mooi het woord Wedding meteen al bij geplakt worden. Bij de bloemetoef 1 van de mooie vintage flourish blaadjes.


 Op de rechterpagina heb ik een border achter een strook design papier geplakt.



 Tja en bij een mooie jurk past natuurlijk de geweldige blauwe rand. Boven de boven een klein stukje van de  blauwe rand cirkel. Op de rechterblz heb ik de andere border geplakt en deze keer in kraft.


Aan de zijkant van de tag (Joy! Crafts) heb ik de sierlijke fijne rand geplakt.


 Hier heb ik van de ovaal franse lelie  mal een extra flapje gemaakt in het album. En aan de rechterkant een pocket gemaakt van een restje papier waar ik een stukje border heb opgeplakt met daarin ons flourish hartje geschoven.


 Natuurlijk bij een mannenpagina de gears gebruikt, die ik eerst met frantage bewerkt heb.


 Zo ook op de tag.


Op de linker pagina heb ik 1 van de 4 doilies voor de helft gebruikt  en de foto heb ik in de nieuwe viewmaster geschoven. Onderin nog fijntjes de xoxo geplakt. Aan de rechterkant langs de foto heb ik de hoekmal geplakt zodat het een tag idee krijgt.


Op de tag heb ik een de foto op een label geplakt en het papier is met de notebook stans uitgesneden.


 Deze 2 pagina;s zijn het zelfde alleen gespiegeld opgeplakt. Achter de foto;s zie je de filmstrip geplakt. De letters M en  zijn van de typewriter stempel set.


 Hier in de hoek nog een mooie gear geschoven.


En toch maar weer een border gebruikt, ik vind ze super werken op die kleine pagina;s
Op de rechterblz zie je de ronde cirkel mal!



En ik ben begonnen met de mooie ovalen rand en daar eindig ik het album ook weer mee.

Zo kunnen jullie  zien  dat het prima lukt om met stempels en stansjes van Noor een leuk albumpje te maken!



4 opmerkingen: