zaterdag 25 april 2015

Hoping to sea you soon

Genieten jullie ook zo van het heerlijke voorjaarsweer ?

Ik in ieder geval wel hoor, weekends zijn we alweer op de camping te vinden en ook daar is veel water, het IJsselmeer.


Ik heb het nieuwe papierblokje van Noor! Design gebruikt "Seashore". Geweldig mooi vind ik hem, prachtige kleuren, mooi design. Als basis heb ik een nieuwe shape art mal gebruikt van Dutch Doobadoo "Label Frame".

 6002/0418 SeaShore  Anker / stuurwiel  /reddingsboei     6002/0419 SeaShore  Vuurtoren / meeuw

Aan de linkerkant heb ik de randmal Golven gebruikt, deze heb ik uit kraft karton gestanst, vervolgens een beetje blauw gemaakt met panpastel en witte crackle paint.


De vuurtoren en de zeemeeuw heb ik uit krijtwit kraft karton gestanst, het geƫmboste gedeelte heb ik bruin gemaakt met distress inkt Walnut Stain.


Achter de raampjes van het vuurtoren heb ik een heel klein stukje rood karton geplakt.  De grote schelpen heb ik gemaakt van lichtgewicht klei en een nieuwe mal van Makin's Clay. Ook deze heb ik heel klein beetje bruin gemaakt. Lijkt net echt toch ?

6011/0312 Paper Bloc At the Sea

Onder dit geheel heb ik een stukje visnet geplakt. Een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts mag natuurlijk ook niet ontbreken. Ook hier heb ik weer wat crackle paint gedaan. Het afdrukje is een digi van Mo Manning, deze heb ik ingekleurd met Sennelier. Verder nog een leuke tekst uit de nieuwe serie Sea Shore van Noor! Design.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



2 opmerkingen:

  1. WOW, toll gemacht, ich bin ganz begeistert
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is werkelijk een plaatje.
    Waanzinnig mooi gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen