donderdag 5 maart 2015

Sending you a bucket full of kisses

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien die ik gemaakt heb naar een idee van Raffaela Perego. Zij had dit idee uitgewerkt en de beschrijving staat in het laatste Noor! Magazine nr. 5. Ik vond hem zo leuk, dat ik hem ook gemaakt heb.


Natuurlijk weer met mooie plaatje van Noor! Design uit het blokje Paper & Pictures.


De rand heb ik 3 x gestanst en tussen het papier verwerkt. Ik vind dat wel erg mooi.


Mocht je nog geen abonnee zijn van het Noor! Design magazine maar wel interesse hebben. Klik dan op de onderstaande foto.


Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik wens jullie allemaal weer een hele fijne dag.




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

4 opmerkingen:

  1. Een juweeltje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het weer een plaatje.
    Groetjes martha en margret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oww die is gaaf zeg Ineke, ik ga hem toch ook eens proberen te maken hihi. Wish me luck ^.^

    Lieve groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I would love to know how to make this card it's so beautiful. Sadly I only understand English and Norwegian so buying Your Magazine wouldn't help......Simply gorgous.

    BeantwoordenVerwijderen