maandag 16 maart 2015

Let's Party

Goedemorgen allemaal,

Onlangs heb ik een paar voorbeeldkaarten gemaakt voor de nieuwe Joy! Crafts Catalogus. Uiteraard met nieuwe artikelen van Noor! Design. De catalogus komt in maart uit !

Dit is één van mijn kaarten met de gave serie Let's Party.


Het nieuwe papierblokje van Noor! Design heeft zulke heerlijke vrolijke kleuren, daar word je echt helemaal happy van. Aan de zijkanten van de kaart heb ik een borderrand gedaan. Het afdrukje is een nieuwe stempel van Noor! Design. Ik heb haar ingekleurd met Sennelier.

Clear Stamp - Party - Meisje met lolly

Tussen een paar design papiertjes heb ik de vierkante frame gebruikt, een papieren kleedje en een stukje verbandgaas. Links heb ik een nieuwe taartjes stans gebruikt, hoe gaaf is dat. De tekst Let's Party zegt genoeg.

Cutting & Embossing mal - Party - Tekst Let`s Party

De takjes zijn nieuwe vintage flourishes van Noor! Design. Verder nog een stukje kant gebruikt en wat mooie bloemetjes. Alle randen zijn gedistressed en voorzien van witte crakle paint. Het lijkt veel, maar het is best een simpele kaart, maar door de prachtige kleuren heeft het ook niet meer nodig.

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven. Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



0 reacties:

Een reactie posten