dinsdag 17 februari 2015

Baby Shower

Toen we de opdracht kregen om met de stempels 'Ik geef een feestje" een spotlight kaart te maken, wist ik even niet wat ik zou moeten maken. Iedereen denkt dan vaak aan kinderfeestjes. Toen mijn vriendin vertelde dat ze naar  een babyshower  was geweest en ik dit vintage plaatje zag  uit paper & Pictures bloc was mijn idee geboren.


Met het nieuwe papier bok Spring heb ik een kaart gemaakt. De basis hiervan is een Dutch Doobadoo mal. Ik heb het vintage plaatje rond uitgesneden en op de blauwe vierkante mal geplakt met wat verbandgaas eromheen. Boven in de vlaggetjes lijn gebruikt, alleen 1 vlaggetje eraf geknipt zodat het woord baby erop kon. Deze zijn met de typewriter stempels gemaakt. 


Het woord shower heb ik zelf  uitgeprint en met de hand zo uitgesneden. Aan de zijkant heb ik de hartjes rand gebruikt en dit in wit uit gestanst. Daarboven de ronde DDBD tekst droom geplakt met daarop 2 kleine vlindertjes.. een vlinder betekend natuurlijk nieuw leven dus hoe toepasselijk.


Tussen de kraft basis en de witte erop heb ik rechts een opening gehouden zodat daar een tag  ingeschoven kan worden met daarop de uitnodiging gestempeld.  Het kleine flesje en speentje komt van de baby stempelsheet. Aan het lintje heb ik een rose en blauwe speen geknoopt.


In de bloemen toef die gemaakt is met witte roosjes  Heb ik bovenin 2 babyschoentjes geplakt.Aan de andere kant 2 witte blaadjes en deze iets bewerkt met bruine inkt. 


Ik hoop dat ik jullie geïnspireerd heb met dit kaartje , en dat je kunt zien dat je deze stempelset niet alleen hoeft te gebruiken voor een uitnodiging voor een kinderfeestje!





3 opmerkingen:

  1. Super mooi gedaan. Wat is er veel te zien op deze kaart en wat is alles dan ook schitterend gecombineerd. Geweldig mooi.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superrrrrrrr gedaan een schitterende kaart.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen