zaterdag 20 december 2014

Liefs

Goedemorgen allemaal,
Vandaag laat ik jullie een kaart zien met weer heel veel nieuwe spulletjes van Noor! Design.

Afgelopen maand zijn er weer geweldig mooie stansen uitgekomen, waaronder de lieveheersbeestjes. Ik vind ze echt zoooooo geweldig lief!




Als basis heb ik zwart karton genomen, hierop wit karton gedaan en daarna diverse scrap papiertjes uit de lijn Scrapberry's "Elegy". Wat vinden jullie van de mooie nieuwe vierkant ? 

Cutting & Embossing mal - Blauwe mal - Frame elegant

Ik vind hem helemaal toppie, je kunt hem op verschillende manieren gebruiken, ik heb het deze keer simpel gehouden en gewoon gestanst uit wit karton. Op de hoeken heb ik rode plakparels gedaan.

  Cutting & Embossing mal - Blauwe mal - Rand lieveheersbeestjes

De lieveheersbeestjes heb ik uit rood karton gestanst, het geëmboste gedeelte heb ik beïnkt met zwarte stempelint, Naderhand heb ik de sprietjes met een wattenstaafje ook nog even zwart gemaakt.

Cutting & Embossing mal - Sending Love - Hart + Hart met vleugels  Clear Stamps - Sending Love - Heart bead

Rechtsboven is ook een nieuwe stans van Noor! Design, het hartje ... ook deze uit rood karton gestanst. Hierop heb ik gestempeld met een bijpassende stempel, ook deze is nieuw. Ik heb eerst met versafine gestempeld en vervolgens witte embossingpoeder erop gestrooid en verhit met de heattool.


Ik heb een leuk bloementoefje gemaakt door eerst een zwarte swirl van Noor! Design te stansen, de blaadjes van Noor! Design heb ik uit kraft karton gestanst, verschillende bloemen erop, ook een rolroosje van Noor! Design ertussen met hierin een pareltje.


Het woordje LIEF is ook van Noor! Design. Het stempelafdrukje is van Mo's Digital Pencil Shop "Baby Fairy Ladybug". Ik heb het plaatje ingekleurd met Sennelier. Op de linkervleugel heb ik een paar accentjes aangebracht met de witte Sharpie pen.


Als laatste heb ik nog een pijl van Dutch Doobadoo geplakt en hierop de xoxo, ook dit is een nieuwe mal van Noor! Design. Ook heb ik nog een heel leuk stukje jute kant op mijn kart verwerkt, deze komt bij Kimya vandaan. Verder ben ik ook weer even lekker aan het kliederen geweest met witte Gesso.

Cutting & Embossing mal - Sending Love - Xoxo & Carpe Diem

Dan nog even wat anders. We zijn achter de schermen alweer druk bezig geweest met het nieuwe Noor! Magazine en ik kan je alvast verklappen, het wordt weer een knaller hoor !



Als je lid bent, ontvang je 4 x per jaar het geweldig mooie blad voor maar 10 euro per jaar.
Ben je nog geen lid, dan kun je je alsnog hiervoor inschrijven. Denk er wel om dat de aanmelding voor eind november binnen moet zijn als je nog mee wilt nog voor het nummer van Januari. Klik op de afbeelding om je hiervoor aan te melden.

Ik hoop in ieder geval, dat ik jullie met mijn kaart weer een beetje heb kunnen inspireren.
Alvast bedankt voor je bezoekje, een heel fijn weekend toegewenst en tot de volgende keer !



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:




2 opmerkingen: