dinsdag 7 oktober 2014

Vintage Christmas

Jullie hebben al wel eens gezien dat ik erg graag andere vormen probeer te maken met mallen. Zodat je ziet dat je er veel meer mee kan. Zo ook deze mal is leuk om in meerdere delen te gebruiken rondom je vintage plaatje of afdrukje.

De serie met blauwe mallen word elke maand uitgebreid, zo ook met de prachtige randmal 6002/0327. Ik vind hem geweldig.


Het designpapier wat ik bij deze kaart heb gebruikt komt uit het paperpad Winter Wishes 6011/0306. De randen zijn bewerkt met Gesso. Over de achtergrond heb ik nog lichtjes gestempeld met de Postcard accessoires stempel 6410/0025, dit maak het net af.

Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Rand punt  Paper bloc - Winter Wishes

Hoe maak je dat mooie vierkante frame van deze randmal?  Daarvoor stans je de randmal 6002/0327 4x uit Papicolor Brillant kiezel kaartkarton. Snijdt daarna een vierkant van 8 x 8 cm en plak de randmal hier achter.  Het frame heb ik met 2mm foamtape op de basiskaart geplakt. Als het iets hoger ligt geeft dit een mooi effect, zeker als je er nog een lintje onder hebt verwerkt.


Achter de bloemen heb ik nog wat takjes verwerkt. En links zie je de mooie Postage Stamps stansjes 6002/0324 en de stempels 6410/0317.

Cutting & Embossingstencil - Postage stamps  Clear Stamp -  Sending Messages - Postcard stamps

Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt weer voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds weer achterlaten.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:




1 opmerking:


  1. Oh wow woww, heel erg mooi,
    ja gave kaart ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ¤
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen