zondag 5 oktober 2014

Congrats

Zijn jullie ook zo dol op nieuwe hobby artikelen net als ik? Helemaal van de Noor! Collectie deze is echt van nu, lekker trendy. Daar hou ik wel van!

Daar horen deze mooie labels en barcode stempels zekere bij. Ze zo ontzettend leuk. Zeker ook voor een mannencreatie zijn ze erg stoer.


De basis is een MDF label, hierop heb ik papier Industrial geplakt. Achter het vintage plaatje zit de gears cirkel 6002/0367.

Cutting & Embossing stencil - Gears cirkel

Deze heb ik eerst bewerkt met VersaMark stempelinkt, daarna Fran-táge Black er overheen gestrooid en dit verhit met de heattool.


Links onder zie je nog de mooie snor, dat is een nieuw vel met Laser Paper Art van Dutch Doobadoo. Ook zie je nog de mooie Filmstrip 6002/0278 van Noor! Design. Een klein stukje filmstripribbon van Tim Holtz erbij geplakt en wat knoopjes.


De label heb ik aan wat jute vastgeknoopt. Verder ter decoratie nog een ouderwetse kroontjespen, deze is van Tim Holtz en nog wat metalen Gears.

Dus heb ik iets te veel gezegd...echt trendy toch !






De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



2 opmerkingen: