zaterdag 11 oktober 2014

Autumn Greetings

Morgen staat er weer een demo gepland en wel bij Creashop Joke in Ammerzoden. Dus heb je zin en tijd kom dan zeker gezellig langs. Ik zal daar de nieuwste Noor! Collectie van septemer onder andere laten zien.

Ik laat jullie vast een kaartje zien die ik gemaakt heb met de mooie paddestoel 6002/0333, het herfstblad 6002/0333 en de paddestoelenrand 6002/0317.


Ik heb een ronde easelkaart gemaakt en hier alles op verwerkt. Ik vind het een echte herfstkaart geworden samen met  de mooie rendieren 6002/2029


Ik heb ook een ouder malletje van JoyCrafts gebruikt mal 6002/0022, een lineaaltje met allemaal leuke blaadjes. De tekst komt van clearstamp 6410/0317 en is gestanst met stencil 6002/0324.


Nou wie weet tot morgen en andere tot de volgende creatie die ik op het Noor! blog zal plaatsen,
Fijn weekend,
Groetjes



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:





6 opmerkingen:

  1. Supermooie herfstkaart! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Ineke, ik ruik de geuren van het bos al terwijl ik naar je creatie kijk!
    Veel plezier tijdens de Demo.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Prachtige herfst kaart, mooi plaatje ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige herfstkaart is dit! De vorige kaarten die jullie geplaatst hebben zijn ook juweeltjes. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw!!! Super mooie herfst kaart. Heel mooi gemaakt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen