zondag 17 maart 2013

Butterflies

Design Team Member Joyce  heeft eens wat anders gemaakt dan je van haar gewend bent.



Een witte kaart met wat vrolijke vlinders en een prachtige Noor! bloem 6002/0156. Onder de bloem heeft ze swirl bladeren 6002/0163 geplakt. De maat van de basiskaart is 14 x 11 cm en het geemboste deel is 13,5 x 10,2 cm. De vrolijke vlindertjes zijn kleine stempeltjes.

Ik vind dit wel een heel mooi kaartje, van mij mag Joyce vaker deze stijl gebruiken vinden jullie ook niet? Fijne dag iedereen. Ik vertrek zometeen naar Heesch voor mijn demo bij Creatief Centrum.

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart. Heel stijlvol.
    Ik ga ook naar Heesch vandaag en kom zeker naar je demo kijken.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is wel een erg mooie kaart!!

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beeldschone kaart , prachtig zo met die vlinders.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind he een hele leuke combinatie, de geheel wit uitgevoerde kaart met de heldere vlindertjes.
    Heel mooi.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart in een hele mooie stijl ☺

    Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog :)
    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen