zaterdag 13 oktober 2012

Kaartjes van Jenine

Ik heb vandaag voor jullie een paar hele mooie kaartjes van Design Team Member Jenine die ze gemaakt heeft met de Noor! Design Lily Knipvellen.

De randen op dit kaartje zijn gestanst met Noor! Design mal 6002/0134 en Jenine heeft ze beinkt met Distress inkt.

En op dit kaartje heeft ze de populaire Noor! Design Hoekmal 6002/0135 gebruikt, gestanst uit Kraft paper.

Zijn er nog liefhebbers van 3D knippen die graag een keer Gast Designer zouden zijn bij Noor! Design? Laat iets van je werk zien via info@noortje-design.nl en je motivatie waarom we jou moeten kiezen en wie weet?! ;-)

15 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaartjes.
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaartjes!! Leuke en lieve 3D-plaatjes!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kaartjes zeg, prachtig !

    Grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke kaartjes!
    1 vraagje: knippen jullie die 'bredere mal' uit de hand die er vaak onder geplakt wordt?

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar is het tekenhulpje voor van Joy! Crafts....ken je dat?

      Verwijderen
    2. Uhm, tekenhulpje? Nee dat ken ik dus niet. Vertel! :)

      Verwijderen
    3. Zie onze blogpost: http://noortje-design.blogspot.nl/2012/06/tekenhulpje.html

      Verwijderen
    4. Dank je wel voor de link. Schaam me diep, maar ik zag dat ik zelfs meegedaan had met die candy toen haha Helemaal vergeten wat het is. Ik heb het gelijk opgeschreven. Dat moet ik zeker aanschaffen.

      Verwijderen
  5. Schitterende voorbeeldkaarten!
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaarten, Jenine weet wel hoe het moet!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaarten Jenine
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat lieve en mooie kaartjes.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel erg mooi deze tweee Beauty`s !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt je best weer gedaan Jenine!
    Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen