dinsdag 26 juni 2012

Kom ook eens langs op Facebook!

Ben jij ook al "Liker" van Noor! Design op Facebook? Facebook is ook een sociaal netwerk waar gebruikers hun interesses (in ons geval kaartjes maken!!) delen. Facebook is met meer dan 8 miljoen leden wereldwijd ontzettend populair. Om automatisch leuke artikelen of berichten te delen met mensen uit je netwerk gebruik je de zogenaamde Social Buttons. Gebruik je de Engelstalige versie dan heet deze button "Like" en gebruik je de Nederlandse versie dan heet deze button "Vind ik leuk".


Klik op bovenstaand logo om direkt naar mijn Facebook pagina te gaan. Bij het behalen van de 150 Likers geef ik een leuke candy weg. Kijk voor de voorwaarden snel op Facebook.

Op mijn Facebook pagina mag je ook gewoon zelf kaartjes posten die je gemaakt hebt zodat je ze kunt delen met mede-creatievelingen. Vereiste is wel dat er op je kaart natuurlijk Joy!Crafts produkten gebruikt zijn.

Veel plezier op Facebook!

8 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda
    Ik ben al "Liker" op je facebook, en ik weet zeker dat de 150 Likers binnen een no time gaat halen;)

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ga me ook aanmelden. heb je mijn mail gehad? met daarin een trapkaart? ik krijg hem steeds terug namelijk. je mail adres wat op je Blog staat klopt niet. zit type fout in.
    groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jeetje, wat dom van mij, zit inderdaad een fout in, het moet zijn: info@noortje-design.nl

      Verwijderen
  3. Leuk, heb ik meteen gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb geen facebook...maar anders had ik dat zeker gedaan

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb het ook gedaan :) Succes met je "Likes" :)

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. We zijn er al dames....ga zo een winnaar kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen